26 Ocak 2016 Salı

Binkelam.com Olarak Hamile Değiliz Kardeşim!


Böyle bir yazı yazmak ne zamandır aklımdaydı, artık yazayım bari, kafamda durmadan konular, fikirler falan uçuştuğundan biraz daha yazmazsam unutulup gidecek. Evet, binkelam.com olarak hamile değiliz sayın seyirciler ve sevgili Google; bunu önemle açıklamak istiyorum.




















Nereden çıktı bu; siteden bi fotoğrafın linkini kopyalayıp bir şekilde kendi sitesinin linkiyle birleştirerek kullanan birtakım arkadaşlar vesilesiyle çıktı. Bu uygulama şöyle bir sebep oluyor: Kırmızı sandalye modelleri - binkelam.com - X sitenin linki veya X sitenin linki - kırmızı sandalye modelleri - binkelam.com gibi bir link çıkıyor ortaya ve bu link X siteye gidiyor, Binkelam'a değil.

Başkasına ait bir linki bu şekilde kullanmanın bir ismi vardır ama ben onu bilmiyorum. Bunun bir sonucu olarak sitemin linkini sonunda "hamile miyim?" ekiyle beraber gördüm internette günlerden bir gün, bu beyanatı bu yüzden veriyorum. Verirken de çok eğleniyorum, bu tür şeyler sinir bozucu ama aklıma böyle bir yazının esmesi eğlendiriyor beni. =)

Google böyle abukluklara çözüm bulmuyor mu, yoksa bulamıyor mu bilmiyorum; kaliteye önem verme iddialarına bakarsak bulamıyor olması gerekir. Ama her zaman bulamıyor değil, bazen birtakım internet hilelerini ters yüz ettiğini, birtakım dandik siteleri ortadan kaldırdığını biliyorum.

İnsanlar üst sıralarda çıkmak, internetten kolay para kazanmak için birtakım üçkağıtlar yapıyorlar, Google bulup işi bozuyor; onlar buluyorlar Google bozuyor; böyle bir gidişat da var bir yandan. Bu savaş bitmez herhalde.

Kendi hesabıma, internetten fotoğraf kullanma olayı bir yana, ki ona çare bulmak mümkün görünmüyor, kimsenin bir şeyini kullanmadan ilerliyorum. Bu işleri düzgün bir şekilde götürmek taraftarıyım ve öyle de yapıyorum. Özgün makale tarzında olmayan yazılar hemen hiç yoktur sitelerimde, olan 3 - 5 tanenin de kaynağı belirtilmiştir.

Biraz da işin büyük kısmını kendi başına üstlendiğim için, bu benim yolumun uzun olmasına yol açıyor ama orta ve uzun vadede doğru olanın bu olduğu kanısındayım. Yanılıyor muyum acaba? Sanmıyorum. Ama bilinmez de tabii, sonucu zaman gösterecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder